.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید استاندار مازندران از پایگاههای امدادی

استاندار مازندران همزمان با روز طبیعت از پایگاههای امدادی رامسر و سوادکوه بازدید هوایی کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، فردین خنجری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: سیدمحمد کریمی استاندار مازندران همزمان با روز طبیعت از طریق بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد و نجات جاده ای سوادکوه بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار مازندران همچنین از کمپ امدادی و پایگاه استقرار نیروهای پلیس در شهرستان رامسر بازدید کرد و با نیروهای امدادی و پلیسی استان گپ و گفت صمیمی داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به بازدید استاندار از مراحل اجرایی پایگاه امداد دریایی، ساحلی و جاده ای رامسر افزود: ایشان در این دیدار برای تسریع در بهره برداری نهایی از پرو‍ژه فوق قول مساعد داد.

خنجری بیان داشت: برای ساخت پایگاه امداد دریایی، ساحلی و جاده ای رامسر 350 میلیون تومان اعتبار نیاز است که تاکنون 130 میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یک فروند بالگرد سازمان امداد و نجات کشور در اختیار جمعیت هلال احمر مازندران قرار گرفت اظهار امیدواری کرد از پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر مازندران به زودی بهره برداری شود.

به گزارش مهر، استاندار مازندران همچنین با فرود در شهرستان محمودآباد از طریق زمینی تا مرکز استان از پایگاههای امداد جاده‌ای بازدید و با مسافران جاده گفتگو کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.